Sunday, October 12, 2008

7 MEI 2008

Dr. Hajjah bagi tajuk-tajuk yang pernah dibuat oleh senior-senior kami. Jadi mudahlah kami tahu mana tajuk yang tidak perlu dibuat lagi. Kami kene pilih tajuk selain mereka. Dr tak mahu tajuk kami bertindan.

Dr ada bagi peringatan awl-awal supaya ami aktif dalam email group. Dr. nak kami berbincang. Bukan jadi pemerhati semata-mata. Aku tak tahu nak tanya apa. Tapi dalam kepala aku, ‘tu’ aku tak tahu, ‘ni’ aku tak tahu, lama-lama aku pun tak tahu nak tanya apa.

Nasib ada kawan lain timbulkan permasalahan. Barulah aku nampak apa yang perlu. Yang aku ingat, aku nak cari tajuk dan buat blog. Tu je la yang aku fikirkan.

Dr arahkan kami buat laman guna blogger, lagi mudah berbanding laman web. Dulu aku pernah buat laman web. Payah pun iyer.. masa aku tak reti sangat buat blog, aku ingat laman web lagi mudah dari blog. Sebab aku pernah buat laman web, kire ada pengalaman berbanding buat blog. Bila dah reti sikit-sikit, aku rasa blog lagi mudah daripada laman web.

0 comments:

 
REFLEKSI ILMIAH 08 - Made free by Free Blog,SEO Created by Diznews Online
by TNB